۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مزایای تابلو فلکسی چیست؟

تابلو فلکسی چه می‌باشد ؟

یکی دیگر از مدل‌های تابلو تبلیغاتی , تابلو فلکسی است . تابلو فلکسی با اعتنا به مقرون به صرفه بودن و ایستادگی بالایی که داراست دوچندان مورد به کارگیری عامه مردم است , ولی خیلی از این اشخاص اطلاعاتی در مورد تابلو فلکس ندارند . در ادامه‌ توضیحاتی درخصوص این نوع تابلو مطرح شده شده‌است .

 

مراد از تابلو نمابر چیست؟

 

تابلو فلکس رخ از حدود سال ۱۳۷۵ وارد بازار ایــران شد و در آن زمان تابلو فلکس نسبت به بقیه تابلوهای تبلیغاتی نیز جلوه و نیز نورپردازی بهتری داشت و این قضیه سبب شد فراوان مورد به کار گیری عوام مردم قرار گیرد .

 

فلکسی رخ , متریالی است که برای تابلوهای سردر کسب و شغل های متعدد استعمال میگردد . تابلو فلکس دارنده دو جور چینی و کره‌ای است که تفاوت این دو نوع در کیفیت چاپ و ایستادگی فلکس است . تابلو فلکس کره‌ای چه از دید کیفیت چاپ و چه از دید پایداری فلکس خوب تر است .

 

اصولا تابلو فلکس یکی‌از مقرون به صرفه‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است و یک کدام از مهم‌ترین خصوصیات این تابلو تبلیغاتی این است که راه تابلو فلکس قابل ردوبدل است و به راحتی می‌توان پس از مدتی راه و روش تابلو فلکس را تغییر و تحول بخشید . در غایت این تابلو تبلیغاتی نیز مثل بقیه تابلوهای تبلیغاتی هر سال نیاز به خدمت لامپ‌ها و . . . داراست .

 

معنا انگلیسی واژه و کلمه فلکس انعطاف پذیری است که نام این تابلو نیز بر همین پایه گزینش شده‌است چون تابلو فلکسی مضاعف نرم بوده و به هر صورت و مدلی که مورد علاقه مشتریان باشد می‌توان آن را تغییر‌و تحول شرایط اعطا کرد .

flexi-printing

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خانه طراحان سام

توضیحاتی در مورد استیکر

در رابطه چاپ استیکر یا این که وینیل

 

استیکر یا این که در اصطلاح وینیل از موردها کاربردی چاپ های عریض و تبلیغات فضای داخلی و فرنگی به حساب می آید که عموما از فرآورده PVC ایجاد شده و در قبال آب و پاره شدن مقاوم هست .

 

چاپ وینیل برای مصارف متمایز همچون صنعت های غذایی , بسته بندی کلیه صنعت های تولیدی و صنعتی , تولیدها آرایشی و بهداشتی و هم تبلیغات بر روی اتوبوس‌ها و ماشین‌ها , شیشه ساختمان‌ها و مغازه‌ها نیز چنین به جهت تبلیغات روی زمین در فروشگاه‌ها و پاساژها , تزیین محیط داخلی منازل و دفتر کاربرد داراست .

 

این تولیدها از لایه ای رشته رشته و پشت چسب دار میباشد و محتوای تبلیغاتی شما روی استیکر چاپ و در محل متبوع چسبانده می شود .

 

اشکال آن ها مشتمل بر استیکر شیشه ای , مورد سپید , رنگی , شبرنگی , درخشان و متحیر میباشد .

 

کیفیت مضاعف بالا , ماندگاری رنگ و مدل جوهر مصرفی همگی آن چیزی ست که فانوس پرینت با نازکی و اعتنا به آن میپردازد .

 

استیکر چاپی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خانه طراحان سام