مانند نمایشگرهای پارچه ای استاندارد ما ، چاپ لایت باکس پارچه ای ما برای جلب توجه مشتریان در فروشگاه ایده آل است ، و این امر باعث ایجاد تبلیغاتی در بازار می شود.

چاپ لایت نور پارچه ترکیبی از گرافیک پارچه ای چاپ شده با تیغ تراش با قاب های آلومینیومی و روشنایی LED است که باعث بهبود محیط های خرده فروشی و نمایشگرهای محل فروش می شود.

لایت های نور LED می توانند یک یا دو طرفه ، ایستاده ، دیوار ، میز یا سقف آویز باشند. بسته به اتمام مورد نظر شما ، انتخاب نوار یا نور لبه نیز وجود دارد.

اکستروژن سیلیکون به لبه پارچه چاپ شده دوخته می شود ، اجازه می دهد پارچه به راحتی درون قاب ها قرار گیرد تا کاملا مناسب باشد - هر بار تضمین شده است.

نمایش پارچه برتر
لایت های سبک LED پارچه ای Cestrian مقرون به صرفه بوده و حمل و نصب آنها آسان است ، در حالی که سیستم پارچه کششی ما به این معنی است که پس از نصب هرگونه چین و چروک کشیده می شود.

آنها سریع جمع می شوند و گرافیک های خرده فروشی بسته به فصول سال یا تغییر کمپین های خرده فروشی توسط کارکنان فروشگاه قابل تغییر است ، بنابراین شما هر بار به تیم خرید مغازه احتیاج ندارید.

بعلاوه ، بسته به نیاز خود ، از قفسه ها گرفته تا صفحه های دیجیتال ، می توانید طیف وسیعی از لوازم جانبی را در خود داشته باشید.

مزایای بیشتر لایت های سبک پارچه ای ما عبارتند از:

قاب های سفارشی ، که می توانند به هر اندازه و شکلی ساخته شوند
گرافیک پارچه ای کششی پر جنب و جوش و با کیفیت بالا ، چاپ شده با استفاده از جوهرهای مبتنی بر آب
چاپ تصعید رنگ ، که ما توصیه می کنیم - اما در صورت لزوم می توان از چاپ UV استفاده کرد
هزینه تحویل و نگهداری کم ، زیرا پارچه ها ریز و مرتب جمع می شوند
نصب آسان
پارچه های کاملاً قابل بازیافت و جوهرهای سازگار با محیط زیست ، به دلیل روند تصعید رنگ و رنگ ما
کالیبراسیون رنگ عالی
کالیبراسیون رنگی متخصص در فرآیند ایجاد گرافیک های غنی و تأثیرگذار بسیار حیاتی است.

برای چاپ لایت سبک ، ما از اندازه گیری کندل (روشنایی) و کلوین (دمای رنگ) استفاده می کنیم تا هر عنصر نمایشگر را ثابت نگه دارد ، و با مشخصات هر یک از آنها مطابقت دارد.

اگر فکر می کنید فروشگاه شما از لایت های نور LED پارچه ای در محل فروش سود می برد ، تیم باتجربه ما از متخصصان خرده فروشی در اینجا هستند تا از بازرسی و طراحی فروشگاه تا تولید و نصب به شما مشاوره دهند. برای یافتن اطلاعات بیشتر گزینه های دیگر گرافیک پارچه ما را برای یافتن گزینه خرده فروشی مناسب برای کسب و کار خود به سادگی با ما تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۰۰۰۱۷.