راهکارهای ارتقاء قدمت ورقه دیواری

 

برای پاک‌سازی لکه‌ها از روی ورقه دیواری از آب‌ولرم و صابون به کار گیری نمایید و وقتی که لکه به‌خوبی ازبین رفت روی محل آن آب خالی بگیرید تا کف صابون پاک شود . فورا بعداز شستشوی آن حوزه‌ با به کارگیری از یک حوله‌ی کم آب , محل لکه را کم آب نمایید .

http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C.html

 

اما در بعضا مورد ها با لکه‌هایی جدی‌تر و عمقی‌تر رو به رو می‌شویم که در آن‌جا به کارگیری از صابون کارساز نبوده و بایستی از پاک‌کننده‌های قوی‌تر شیمیایی امداد بگیریم .

شست و شو ورقه دیواری

wallpaper

 

از اسفنج‌های قابل انعطاف برای پاک کردن لکه استعمال نمایید

 

برای پاک‌سازی لکه‌ها از اسفنج قابل انعطاف و منعطف استعمال نمائید تا به الیاف ورقه دیواری زخم نرسد . در حیث داشته باشید به کار گیری از سیم‌های ظرفشویی و یا این که اسکاج ظرفشویی قادر است الیاف اصلی ورقه دیواری را نابود نماید و چه بسا صفحه آن محدوده را به طور کامل از در میان چیره شود .

 

دیوارها را زود به زود گردگیری نمائید

 

هر سه روز یک درجه حتما صفحه دیواری‌هایتان را گردگیری نمائید , به این دلیل که در اثر ماندگاری ; گرد و غبار روی کاغذها اثبات شده و پاک کردن آنها دردسر خواهد شد .

 

همینطور ماندن گرد و غبار روی صفحه دیواری سبب از در بین رفتن شفافیت و جلای برگه شده و به مرور سبب ساز بدرنگ شدن کاغذهای‌تان میشود .

 

به لکه‌ها گیر ندهید و پاپیچ‌شان نشوید

 

برخی اوقات با لکه‌هایی رو به رو می‌شویم که هرچه همت میکنیم تمیز نمی شوند و روی دیوار جا خوش کرده‌اند! توصیه میکنیم از این لکه‌ها دست بردارید و پاپیچ‌شان نشوید به این دلیل که در اثر ساییدن بیشتراز حد ممکن است حجم لکه روی دیوار بیش‌تر شده و جلوه‌ ناپسندتری نسبت به‌حالت نخستین پیدا خواهند کرد و یا این که به قسم مشهور همت داشتیم ابروی آن را صحیح کنیم و چشمش را نیز روشن دل کردیم!

 

گونه های صفحه دیواری

 

بخش اعظمی از منزل هایی که ما و شما چشم ایم از رنگ برای زیباسازی دیوار های خویش به کار گیری مینمایند ولی در سال هایی که پیش رو داریم شاهد این قضیه بوده ایم که صفحه دیواری امروزی در منزل جای خویش را به راحتی بازکرده اند به شیوه ای که بخش اعظمی از مردمان ترجیح میدهند از برگه دیواری ها به جای رنگ در منزل های خویش به کارگیری نمایند . همان طور که می‌دانیم ابزار های مدرن در هر شاخه ای که باشد برای شعور خوب تر نوع بندی می شوند .

 

صفحه دیواری ها هم به نوبه خویش دارنده جدا سازی هایی می‌باشند که اضطراری است آنان را بشناسیم .

 

مثال نخستین برگه دیواری ها را میتوان ورقه دیواری های قابل شستشو و مثال دوم آن‌ها‌را میتوان ورقه دیواری های غیرقابل شتسشو دانست . در مثال نخستین همانگونه که از نامش پیداست . براحتی و با آب قابل منزه شدن می‌باشند .

 

البته مثال دوم صفحه دیواری با دشواری های دوچندان متعددی بایستی محافظت شوند .

برگه دیواری غیرقابل شستشو

 

ولی غرض شستشوی راحت در دسته قابل شستشو هم این نیست که هرگونه که دلمان خواست آن ها را بشوییم و یا این که به‌عبارتی شیر آب را روی کاغذها گشوده کنیم! بلکه چه بسا می بایست پاره ای مراقب‌تر و محتاطتر کار کرد تا قدمت برگه دیواری‌هایمان بیش‌تر شود .

نکات اصلی در نورپردازی خانه

در منزل های مدرن در کنار دکورا سیون وسایل نورپردازی هم از اهمیت بالایی شامل است .

پی بردن این مورد که چه نوری برای اتاق خواب اضطراری است و چه دسته لوستری برای پذیرایی از اهمیت بالایی برخورداراست .

میزان نوری که برای هر دور و اطراف در حیث گرفته میشودمتناسب با دسته کاربری محیط است در گام سپس هم ویژگی های چیدمان گوشه و کنار و عنصرهای جان دار در آن تا چه مقدار بر میزان فروغ و روشنایی تاثیرگذارند .

 

کمپانی تیراژه هارمونی وارد کننده اشکال برگه دیواری و پارکت لمینت متناسب با کاربرد های خانگی و اداری و صنعتی و . . . همراه با شماست

ایده های جدید نورپردازی خانه

 

سه پارامتری که به شما برای گزینش میزان نوروروشنایی مورد نیازمحیط امداد می کند مدل رنگ ها , سطح های و بافت های مو جود در چینش گوشه و کنار می باشند .

درین مدل بندی می بایست در حیث داشت که رنگ سپید 80 درصد روشنایی را منکعس خواهد کرد این اگر است که رنگ مشکی تنها 4 درصد نوروفروغ را می‌تواند در دور و اطراف منعکس نماید و سایر را در خویش جذب می نماید .

به همین جهت است که در‌صورتی‌که در چیدمان خانه شما از رنگ های روشن وسطوح صیقلی مصرف شده باشد درصدبالایی ازنور منعکس خواهدشد این در حالی است که در چینش ها با رنگ های تیره و سطح های وحشیانه فروغ و روشنایی جذب میشود .

نورپردازی منزل های امروزی

 

در صورتیکه در منزل ی شما آینه های درخشان , کاشی های صاف و صیقلی و شبه آینه ای با رنگ های روشن به فعالیت رفته باشند ممکن است برخی اوقات تا 90 در صد نوروفروغ را هم منعکس نمایند . به همین جهت چنین فضاهایی به میزان نوروروشنایی کمتری نیاز خواهند داشت

یکی دیگر از مهمترین و تاثیرگذارترین نکات در نورپردازی محیط دقت به میزان ی اتاق و طول سقف آن است .

به عنوان مثال در صورت داشتن سقف بلند در خانه خویش , برای این که سایه ها را تماما بر طرف فرمایید , به نورپردازی توانمند خیس و روشن تری نیاز دارید . ولی برای اتاق با سقف کوتاه , خوبتر است که از شدت نور و روشنایی و توان نوروفروغ بکاهید تا بر میزان کوتاهی سقف و دیوارها تاکید نشود .

 

اعتنا داشته باشید که تعداد پنجره هایی که در محیط وجود دارا هستند و میزان نوروفروغ ارگانیک که وارد محیط میشودنقش به سزایی در نورپردازی مطلوب دارا‌هستند

بایستی در حین نورپردازی اعتنا نمایید که اتاق موردنظر رو به جنوب و دوچندان نورگیر است یا این که رو به شمال با نورگیری مضاعف کم و سرد؟ چه بسا ممکن است که اتاق متبوع شما در سمت جهتی مابین این جهات قرار گرفته باشد و خوب تر است به توجه بررسی فرمائید .

 

جایگزینی لوستر با مرجع روشنایی نقطه ای

 

بعد ها محیط در نورپردازی محدودیت هایی را تولید میکند برای مثال داشتن یک لوستر مرکزی در فضایی که خوراک سرو میشود گوشه و کنار را کوچک نشان می‌دهد .

یک سطر بودن چراغ سقفی

 

چیزی که منجر میشود بتوان فقط با نورپردازی فضاهای متنوعی تشکیل داد انعطاف در سیستم های نوپردازی است .

 

نوروروشنایی پردازی داخلی

دیوار در فروغ غرق شده

 

برای این که کاغذ دیواری ها , تابلوها و دکوریهایی که در دیوارها نصب گردیده اند بیشتر جلوه داشته بشاند نورپردازی رو به دیوار ها از اهمیت بالایی برخوردار‌است .

وقتی که از لامپ های هالوژن با نوروفروغ ملایم در نصیب طاقی سقف استعمال می‌کنید , تابلوهای های هنری به صورت ویژه ای به دیده می‌آیند .

 

تاثیر بیشتر با مقیاس بزرگتر

 

لوستر با کلاهک بزرگ به رنگ سیاه وقتی که بر بالای میز ناهارخوری گرد و سپید رنگ قرار میگیرد , ظاهری متعدد داشته و نوروروشنایی متعددی را برای این نصیب بوجود می‌آورد . این لوستر خیر صرفا میزان فروغ کافی و مایحتاج دور و بر را تامین می نماید .