تابلو سازی لایت باکس

در اصطلاح به عبارتی باکس نوردار است که در صنعت تابلوسازی و بازار تبلیغات موردپسند متعددی شده است که در صورت های متعدد در شرکت چاپ خانه طراحان سام ساخت وارائه میشود . بنا های لایت باکس برای تبلیغات محیط بیرونی ومحیط داخلی مورد به کار گیری قرار میگیرد . بدنه آنان از کالا آلومینیوم انادایز شده یا این که از رنگ الکترواستاتیک پباده سازی و ایجاد می شود .

قابل ذکر است جور چاپ تصاویرچاپ یو او میباشد . چاپ یو او نسبت به چاپ های دیگر استمرار بیشتر و وضوح بهتری دارااست . ضخامت بدنه لایت باکس تبلیغاتی از یک سانت تا سیزده سانت ساخته می شود .

نوری که برای لایت باکس ها مورد به کار گیری قرار میگیرد در پیشین فلورسنت یا این که مهتابی بود و به دلیل وجود چند ضعف هایی که داشت و درحال حاضر هم از روشنایی اس ام دی مورد به کارگیری قرار می‌گیرد . لایت باکس ها به خاطر دسته متریال و کیفیت چاپ و نوری که از پشت به تصویر تابیده می شود و این جلوه خاصی به تابلو می‌دهد دوست داران خاصی دارا‌هستند یکی ازبهترین روش های تبلیغات به کارگیری از لایت باکس محیطی می‌باشد .

لایت باکس دیواری دو طرفه

 

خیلی از برندها برای معرفی محصول ها خویش از بنا های لایت باکس به کار گیری می نمایند برای مثال لگوی متبوع را روی لایت باکس پباده سازی می نمایند و آن لایت باکس ها را در اختیار مغازه های متبوع خویش برای تبلیغ مارک مورد به کارگیری قرار می دهند . این جور تبلیغ به جهت قیمت خوب , زیاد موردپسند عموم جامعه قرار گرفته است . اشکال لایت باکس ها : لایت باکس کریستالی , لایت باکس فرم لس , لایت باکس تلفیقی , لایت باکس اسنپ کادر , لایت باکس پر رنگ استیل , لایت باکس دوطرفه و . . . .

لایت باکس فلکسی ایستاده

 

لایت باکس آلومینیومی : لایت باکس با قاب آلومینیوم بدنه ی آن ازجنس آلومینیوم آنادایز شده یا این که آلومینیوم با رنگ الکترواستاتیک است که به پهنای 6 سانت یا9 سانت یا این که 13سانت در بعدها متفاوت ساخته می شود که تصویر آن در بین دو تلق شیشه ای و شیری قرار می‌گیرد . لایت باکس آلومینیومی برای محیط داخلی و محیط بیرونی به صورت های یک طرفه و دو طرفه و پرچمی به کارگیری می شود .

لایت باکس آلومینیوم دو طرفه ایستاده

 

لایت باکس فرم لس : درین دسته لایت باکس متریال بدنه آلومینیوم آنادایزشده با رنگ های الکترواستاتیک به ضخامت 6 سانت و 9سانتی متر است در دسته دو طرفه ی آن عرض 11سانتی متر هست راه و روش عمل پارچه ای به اسم تکست لایت می‌باشد که امکان چاپ پذیری کیفیت بالا و وضوع بالارا دارااست درون این لایت باکس برای نور از اس ام دی یا این که وال واشر فایده گرفته می شود این لایت باکس ها در محیط بیرونی و محیط داخلی کاربری مفیدی دارا‌هستند در لایت باکس فرم لس شیوه عمل به عبارتی پارچه تکست لایت می‌باشد به یک مغزی پلاستیکی که بدور آن دوخته می توان به راحتی با گیرایی دست و جازدن در محل خویش ردوبدل می‌گردد .

لایت باکس فرم لس

 

لایت باکس کریستالی : دسته دیگر از اشکال لایت باکس ها را می توان لایت باکس کریستالی را اسم موفقیت , در‌این گونه لایت باکس تصویر را می توان بر روی متریال بک لایت برنامه ای چاپ کرد در‌این گونه لایت باکس از دولایه پلکسی گلاس با ضخامت 8و2 میلی متر ساخته می شود یکی ازمزایای این جور تابلو که خیلی دارای اهمیت میباشد بده بستان طرح چاپی باطن تابلو است که به راحتی بوسیله مشتری قابلیت پذیر است . لایت باکس های کریستالی را می توان برای محیط داخلی استفاده نمود.

 

منابع مرتبط:

روش صحیح ساخت لایت باکس چیست؟

http://businesscard.famblog.ir/post/21

http://businesscard.tadbirblog.ir/post/15