تابلو تبلیغاتی لایت باکس با استفاده از نور اس ام دی SMD که داخل آن تعبیه شده است و استفاده از آلومینیوم ساخته می شود و در انواع مختلف زیر قابل اجرا است.

 

تابلو لایت باکس فریم لس

 

لایت باکس فریم لس پارچه‌ای به سبب ویژگی‌های ارتقا یافته یکی از به روز ترین نوع تابلو لایت باکس فریم لس می‌باشد.

مراحل کلی ساخت لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در انواع مختلف از نظر ظاهر کاملا یکسان می‌باشد و مرحله نهایی تولید با توجه به نوع آن قلاب، زنجیر آویز، پایه و ... در آن تعبیه می‌گردد.

فریم لایت باکس پارچه‌ای از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 7.5 و 4.5 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف ،کامپوزیت و یا پی وی سی فوم بر اساس درخواست مشتری در پشت تابلو قرار می‌گیرد.

 

تابلو لایت باکس اسنپ فریم

 

لایت باکس اسنپ فریم جز رایج ترین نوع لایت باکس‌ها به شمار می رود.

ساخت لایت باکس اسنپ فریم در دو نوع آویز و دیواری انجام می‌شود.

فریم لایت باکس اسنپ فریم از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت‌های 3 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف و یا کامپوزیت در پشت تابلو قرار می‌گیرد.وزن لایت باکس‌های اسنپ فریم متغیر است. ابعاد لایت باکس اسنپ فریم تا 90 * 180 سانتی‌متر قابل تولید می‌باشد.

 

تابلو لایت باکس کریستالی

 

ساخت لایت باکس کریستالی در دو نوع آویز و دیواری انجام می‌شود.

در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می‌شود که ما بین آنها فیلم بک لیت قرار می‌گیرد. شفافیت پلکسی این نوع لایت باکس‌ها سبب گردیده تا به عنوان لایت باکس شیشه‌ای و یا لایت باکس کریستال شناخته شوند.لایت باکس کریستالی تا حداکثر ابعاد 90*180 قابل تولید می‌باشد اما بهتر است برای ابعاد بزرگ تر از لایت باکس فرم لس پارچه‌ای استفاده شود که هم سبک تر و هم به روزتر می‌باشد. در این لایت باکس‌ها حدود 5 سانتی متر از هر طرف سطح چاپ وجود ندارد.
با استفاده از دستگاه دیجیتال کات و لیزر می‌توان این لایت باکس‌ها را در اشکال هندسی مختلف از جمله مربع، دایره،ذوزنقه و ... تولید کرد.

 

تابلو لایت باکس مگنتی

 

لایت باکس مگنتی یا لایت باکس آهنربایی جز کم ضخامت ترین لایت باکس‌ها به شمار می‌رود.

ساخت لایت باکس مگنتی در دو نوع آویز و دیواری انجام می‌پذیرد.

ابعاد بزرگ قابل تولید بوده اما توصیه نمی‌شود و بهتر است برای ابعاد بزرگتر از لایت باکس فریم لس پارچه‌ای استفاده گردد که هم سبک تر و هم به روزتر می‌باشد.ضخامت پلکسی سطح این لایت باکس‌ها معمولا 2 میلی متر است که با نوار مگنتی روی سازه قرار می‌گیرد.

 

تابلو لایت باکس شهری تبلیغاتی

 

لایت باکس شهری تبلیغاتی در فضای خارجی به تابلوهایی گفته می شود که در خیابان ها و محوطه خارجی فضاهای مختلف مورد استفاه قرار می گیرد.

لایت باکس تبلیغاتی شهری به نوعی از لایت باکس گفته می‌شود که کاربرد آن در فضای بیرونی و شهری است این نوع لایت باکس‌ها باعث می‌شوند که تبلیغات شما برای مخاطب چشم نواز تر شود و تاثیر بیشتری برای مخاطب داشته باشد.

ساخت لایت باکس شهری تبلیغاتی در دو نوع ایستاده و دیواری انجام می‌شود.

 

تلفن تماس جهت سفارش: 02187700017