یکی از ابزارهای تبلیغاتی که عموماً به دلیل قیمت مناسب برای اکثر شرکت ها برای اهداف تبلیغات محیطی مورد توجه قرار می گیرد ، چاپ بنر است. متریال بنر به دلیل مقاومت نسبتاً بالا در برابر تغییرات محیطی و دوام زیاد برای استفاده طولانی مدت ، اولین انتخاب برای تبلیغات محیطی تجاری است. اما چیزی که باعث محبوبیت بیشتر این ابزار می شود ، هزینه کم و عرضه آسان آن است. در این مقاله قصد داریم علاوه بر توضیح مزایای چاپ بنر ارزان و فوری ، زوایای پنهان چاپ این محصول را با قیمت پایین توضیح دهیم ، در ادامه با ما همراه باشید

 


ارائه خدمات چاپ بنر
بنر از جنس پلاستیک یا PVC است. معمولاً در خارج یا خارج از منزل نصب می شود ، می تواند در اندازه های بسیار بزرگتر از صفحات یا برچسب های چند لایه چاپ کند. چاپ بنر در هر طرح و اندازه ای با دستگاه های چاپ بنر با عرض گسترده انجام می شود. قیمت پایینی دارد اما ماندگاری بالایی در برابر نور خورشید ، باران ، برف ، گرما ، کشش و پارگی دارد.
انواع چاپ بنر
شاید تعجب کنید که آیا همه بنرها این ویژگی ها را دارند یا فقط گروه خاصی از این محصول را دارند. در پاسخ باید گفت که همه پوسترها از مواد یکسانی برخوردارند و مقاومت خوبی در برابر تغییرات آب و دما مانند گرما و سرما از خود نشان می دهند. در ایران ، اکثر چاپگرها بیشتر مواد و مواد اولیه را از چین و کره تامین می کنند.
ارزش حرارتی این محصول نیز بسته به کشور و سازنده متفاوت است ، اما اغلب در محدوده 8 تا 15 متغیر است. نکته مهم در اینجا تفاوت بین پوسترهای چینی و کره ای است و این تفاوت در قدرت و کیفیت است. تاثیر نهایی بر روی این دو نوع مواد. به طوری که بنرهای کره ای کیفیت چاپ بهتر و قدرت بیشتری دارند. دلیل این تفاوت به سادگی به بافت پارچه بنر مربوط می شود. بافت بنرهای کره ای یکنواخت تر است و رنگ ، طرح ، کیفیت و وضوح چاپ بهتر است و در نهایت ظاهر زیباتر دارد.